världens mest groteska död (det här är inget skämt)

fyfan helvete vad läskigt. grinar som en tok och skakar som ett asplöv. jag trodde att jag skulle dö. fan fan fa fan FAN!!!!!

JAG TRODDE ATT JAG SKULLE DÖ!

jag lovade mig själv att inte kräkas idag. för nån timme sedan åt jag fiberhavregrynsgröt och fick i vanlig ordning ångest. struntade i löftet utan ville för allt i världen få ur mig kalorihelvetet (eh, vilken kaloribomb liksom...) och bli av med den läskiga mättnaden. tänkte att det blir mkt lättare att spy om jag hetsar glass först. sagt och gjort. på senare tid har jag spytt med hjäp av ett par trasiga solglasögon (eh ja), alltså med hjälp skaftet som finns kvar. spydde lätt upp glassen men det blev svårare att få upp gröten. jag pillade med skaftet långt nere i halsen. då råkar jag böja det för hårt och skaftet lossnar och befinner sig långt nere i halsen medan jag panikslaget försöker få grepp om det. jag sväljer det nästan (!). jag försöker greppa det men det glider och jag får panik. med handen långt nere i halsen fiskandes efter det långa skaftet tänker jag "ska jag rusa upp till mamma och pappa?!!!". men fyfan vad sjukt om jag skulle komma upprusandes på detta vis, de skulle inte fatta nåt, och hur skulle jag förklara det sen.  och hjälp fan det glider ner och upp och nu sväljer jag det nästan och kväljingar och panik och gråt. OCH SEDAN LYCKAS JAG HOSTA UPP DET OCH BÖRJAR STORGRINA FÖR JAG VAR NÄRA PÅ ATT DÖ AV ATT ETT SVÄLJA ETT JÄVLA SOLGLASÖGONSKAFT FÖR JAG ÄR SJUK I HUVUDET OCH I GARDEROBEN LIGGER EN HINK MED SPYA OCH FYFAN FÖR ATT DÖ PÅ ETT SÅDANT SÄTT OCH FAAAAAAAAAN JAG ÄR SJUK I HUVUDET. HELVETES JÄVLA SKAFT OCH NU BÖRJAR JAG SKRATTA OCH GRÅTA SAMTIDIGT FÖR DET HÄR ÄR SÅ ABSURT.

ni får skratta när ni läser detta. ville mest skriva av mig. fan vad sjukt det här va. fyfan för bulimi.

02:12

vägde mig och har tydligen gått upp 1,5 kilo. nu får det vara slut på kräkadet för gott!!!! dels skrämde den här sorliga incidenten upp mig och dessutom känner jag mig lurad. även om man får upp det mesta man hetsat så suger tydligen kroppen upp kalorierna snabbare än vad jag trott. för jag går ju upp i vikt. och när man kan kräkas hetsar man oftare. har sådan jävla viktångest nu att jag bara kan tänka på en sak. svält. det är ingen bra lösning alls. jag vet. det är sjukt och jag borde fokusera på att komma vidare i mitt liv. men jag orkar inte med de här kroppen, den här vikten och just nu är jag livrädd för att äta för då kanske jag spyr och det ska jag sluta med.

hej huvudvärk, yrsel, irritation och trötthet. hej svält. men jag måste. jag måste bara.

Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

nej fan vad läskigt!! och ja, bulimin är ett fucking helvete och du vet ju egentligen att svält inte är lösningen till det. då gräver man sig bara ner djupare, och nästa hets blir värre. du måste kämpa! jag tror på dig!



2010-09-12 @ 20:27:10
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0