vad ska jag göra med småttingarna?!

                   



YES YES YES! nu fattar jag varför jag inte gått ner i vikt, snarare upp, de senaste dagarna. mens. haha, blir alltid lika förvånad. har aldrig koll när jag ska få den. kanske är det för att jag var utan mens i så många år pga undervikt.

det som inte är så bra tajming är att jag nu ska på livräddningskurs (i vatten) och därefter ha simlektioner. jag är faktiskt väldigt nervös för vi har inte direkt fått nån fast plan fö hur lektionerna ska gå till. hmm...tänkte börja med att presentera mig och sedan kan vi leka någon rolig namnlek, så alla lär känna varandra på ett roligt sätt. sen vet jag inte...vet inte ens om de vågar doppa huvudet? det kan jag kanske börja med att fråga. om de tycker att det är läskigt. jag undrar om de bör ha på sig flytdynor... shit jag har ingen aning om vad jag ska göra med de här småttingarna idag :/. det värsta är att man tillåter föräldrar titta på och jag vill liksom inte ge dem ett oproffsigt intryck. ja ja får se hur det utvecklar sig.

lite irriterande. var förkyld i tre veckor och nu har jag varit frisk drygt en vecka och nu är jag förkyld IGEN.

skriver senare om hur det gick idag...

och förresten har ni sett programmet "lite sällskap" av filip och fredrik? fasen jag älskar dem! och vilket mysigt program. del två är ikväll, kolla på det!

nej nu måste jag göra mig i ordning. NERVÖS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0