söta du

                 

tuudels!

har haft en underbar kväll med mimmin (www.ljusochsilver.blogg.se). vi har druckit vin, kedjerökt, dansat som galningar och pratat om allt mellan himmel och jord. sen blev det en lång kvällspromenad när ciggen tog slut. vi är båda så sjukt beroende av nikotin så vi begav oss mot macken som ligger ganska långt bort.

fina lilla mimmi!

kom hem och var så sjukt hungrig. ätit två knäckemackor med ägg. vill ha mer... men ska inte hetsa!!! det är bara att stå ut. är väldigt jobbigt just nu och vill bara klämma i mig resten av knäckemackorna med tjocka lager bredgott. men det ska jag inte. skönt att jag är i lägenheten. här finns det inte mkt att hetsa.

jag och mimmiu har en aning destruktiv(?) vana av att jämföra oss i min spegel när vi är lite salongsberusade. men jag tror nog att det är bra på ngt sätt ändå. jag ser henne som väldigt smal, men när vi jämför oss i spegeln ser jag ju att våra kroppar är väldigt lika. hon tycker jag har smala ben, men när vi jämför i spegeln är de ju lika stora. låter kanske lite destruktivt som sagt. men jag tror att de öppnar ögonen för oss båda.

ååååååååååååååååååååh stå ut nu matilda!!!! hetsa inte! har sånt jävla sug, men skulle inte stå ut med mig själv imorgon om jag lät suget ta över. får väl kejderöka mina ack så fyrbara cigg (har fett dålig ekonomi)..

förlåt om detta inlägg blev lite svammligt. är lite full. nu ska jag koka te för att motverka hets.

puss!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Matildisen! Häftigt att vi ser så lika ut i spegeln! Som tvillingar. ^^ Jag tror inte att det är jättedestruktivt, kände mig rätt nöjd och förstod lite mer att min självsuppfattning kanske inte är den bästa ävem om jag tror det.



Ska vi ta en kaffe idag? Ringer du, eller smsar? Jag vill inte väcka dig om du sover. Kram ♥

2010-09-05 @ 12:38:42
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0