septembre, en attendent

                   



big failure. ESCAPE CTRL ALT DELETE!!!!

hetsåt och spydde. försökte kämpa emot ett tag men jag gav mig. gav upp för äs. tjena. bilden säger allt. nu ska jag dricka vin.

01:11

så nu är jag lagom berusad. känner mig sorgsen. har svårt att komma i kontakt med sorgen nykter. då är det mest likgiltighet. har svårt att gråta. kan inte ens gråta när jag är full. vet inte senast jag grät. och det är oroväckande att det ska kunna gå ett år utan att en tår faller ner. ohälsosamt.

snart kommer min halvsyrra hit. hon ska bo här två nätter. hon är en workoholic. tex så har hon jobbat hela dagen idag. sen vid 20:00 började hon åka från götet mot sthml. kommer hit tip 02, ska upp sex imorgon för att va på massa jobb grejer. pappa pratar alltid om hur duktig hon är, hur mkt hon jobbar, hur ambitiös hon är. med undermeningen att jag är ett lazy as som bara ställer till det. nåväl. tycker om min halvsyrra mkt. hon har tidigare känts som en moster eftersom hon är 20 år äldre, men vi har kommit lite närmre varandra de senaste åren. men en grej är lite jobbig. för ngn månad sen var jag inloggad på facebook full, började snacka med henne på chatten och berättade ALLT om bulimin. fattar inte varför. vi är inte ens nära varandra. vad kan hon göra? fan att jag skulle fläka ut mig sådär. hoppas hon aldrig tar upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0