rysligt spännande

                       

22:11
nej men usch, 5,9% för SD just nu... det är väldigt spännande för övrigt, eller hur? i ena sekunden har de borgliga majoritet och SD har inte vågmästar-roll, i andra sekunden svänger det. vad har ni får tankar än så länge? personligen, oavsett sympatier för speciellt block, så hoppas jag att alliansen får majoritet så att SD ej får vågmästarroll. det står över allt annat!

22:32
jimmie åkesson håller tal. fan vad ont i magen jag får av det här. vilka är ni som röstar på SD? varför? missnöje med koalitionspolitiken? ja men då kan man väl rösta blankt istället! det måste alltså främst vara andra skäl. okunskap? rasism?

nej fyfan. mår illa.

Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

jag blir också nästan äcklad. det är förfärligt. jag blir rädd för sverige. för att SÅ många tänker SÅ fel.



världens sämsta val alltså.

2010-09-20 @ 23:01:23
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0