QUEEN OF FUCKING NORMALITY!

wow vad jag har tränat idag. om jag vetat att utbildningen skulle bestå av bland annat 1,5 timme instensiv simning hade jag nog inte tagit det där passet på friskis innan. men det kändes enormt mkt lättare att äta en stor middag i vetskap om att jag rört på mig mycket. alltså ååååh ni anar inte hur normalt jag ätit idag!!!

frukost: en skål mjölk med müsli och skivad banan
lunch: tre av pappas små biffar, två potatisar, sås, sallad, mjölk
mellis: äggmacka, äpple
middag: samma som lunch
kvällis: en glass med choklad&mandel-överdrag

eeey? rätt coolt va? trodde aldrig det skulle gå. var forfarande sugen på ngt efter middagen så ja, jag åt EN glass. nu är det bara ngra timmar kvar att kämpa mot hets. och efter glassen kände jag att nä. jag är rädd nöjd". inte hungrig, inte sugen. så skönt. men har fett ont i magen :(

äs har panik och jag är lite stolt.

01:02

kämpat med ångest och hetssug hela kvällen. kedjeröker, dricker massa kaffe och cola light. inte så jävla smart om jag vill sova inatt. men bättre än hets typ. har sån jädra hjärtklappning. ska ta kvällsvikt när  jag kissat ut kaffet och colan. haha pathetic.

02:40

insomnia. som vanligt. spenderar natten åt att se repriserna av partiutrågorna och leta information kring valet. yes, a good citicent höhö. e väldigt hungrig. var typ 5-6 timmar sen jag åt. men jag har ätit alla mål jag ska och ska banne mig inte äta mitt i natten. äter normala människor på natten om de är aphungriga? antagligen. vågar inte. har ju redan tagit kvällsvikten och vill inte förstöra den. suck. får se. om jag är uppe ngra timmar till kan jag äta en tidig frukost.
trött på denna fixering.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Såg din kommentar, och det är väl lite sisådär med mobilen, som jag nämnt. Jag har tid vid 13, sedan har Simon match vid 18 så det är isf att träffas där emellan? Har du lust att komma hit till stan? Vi kan promenera runt här o röka lite eller något? Kram!

2010-09-06 @ 10:35:32
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: bulimihelvetet

gud vad duktig du är! blir helt avundjuk ju. men jo! imorgon ska jag ha en sån där bra dag också!

2010-09-06 @ 16:24:46
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0