pigg som en mört. en historisk händelse i matilda-thrillern!

                 


jisses vad absurt; JAG VAKNAR OCH ÄR PIGG!! vad sjutton är det som pågår?!

nu ska jag bege mig mot simhallen och ha två simlektioner. först plask&lek med minimänniskorna och sedan nybörjar1 med nästan lika pyttehomo sapiens. plask&lek-gruppen blir alltid en utmaning då chefen lyckats klämma in tio småttingar i den gruppen. hoppas ingen börjar grina och utlöser en domino-effekt. sånt är alltid jobbigt på morgonen...

puss/matilda

09:28
ps! ursäkta särskrivingen! jag menar såklart inte att barnen är pyttelite homosexuella! ds!

11:32
kom precis hem och mår bättre än på länge! älskar mitt jobb! känner att jag är bra på det och jag tycker så mkt om mina småttingar! (dessutom såg jag rätt smal ut när jag tittade mig i spegeln. inte tillräckligt smal. men smal! var en cool upplevelse).

                    


piece out! (och vadå humörsvängningar heh)

Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår inte varför vissa människor kan bli så smal som du. Vill också vara smal. Men antar att det är nästan hopplöst att tänka annat. Hur länge har du haft jobbet?

Kram

2010-09-25 @ 12:57:10
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0