obehaglig och vag känsla

                    


uh, känner mig skum i hela kroppen. känns nästan som ngn slags abstinens. men jag har rökt, druckit kaffe och tagit mina medeciner. till och med ätit mellis. så jag förstår inte vad den här abstinensliknande känslan kommer ifrån. och jag har lite lite frossa. besynnerligt. hoppas det går över snart.

hetsåt och spydde i natt. sov dåligt. morgonvikt 56,2

ikväll ska jag på födelsedagsölhäng o ev att jag följer med dem ut en stund. men bara för en öl nån timme, sen åker jag hem och försöker sova. känns som att min kropp är helt psyko så det är nog bäst.

skriver senare. ciao.

16:06

http://www.youtube.com/watch?v=XkRRdth8AHc

den mest bizarra valfilm jag ngnsin sett. hur vågar de? skrämmande att de får relativt många röster enligt opinionsundersökningarna...

16:12

för övrigt är jag väldigt fundersam kring SD vs yttrandefrihet. hur ser ni på att valfilmen censureras? hur ser ni på att de inte får vara med i valutfrågningarna på svt? alltså hmm... yttrandefrihet är SÅ viktigt, men samtidigt föraktar jag verkligen SD:s åsikter. men att tänja lite på sveriges rätt till yttrandefrihet är att gå en farlig väg. hur farligt? hur resonerar ni kring det här?

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har rätt. Det kan slå tillbaka på dom som nekat SK sina chanser att få delta i det vanliga samhället. Särskilt nu när det är som viktigast. Om de är så farliga att ha med i såna stora forum så borde de flesta ta det som ett råd att inte hålla med i deras åsikter.

kram

2010-09-01 @ 16:45:37
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: W

Håller med!

2010-09-01 @ 18:19:50
URL: http://heychanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0