L'amitié est l'un des plus importants

                  


hej!

jag mår betydligt bättre än på LÄNGE. allt för att min underbara mailinda är på besök. vi är som två sprudlande energier med abnorm intensiv densitet. vi skojar, pratar allvar, skrattar, går fel, tappar saker, gör impulsiva grejer, kommer på storslagna idéer, glömmer att äta, glömmer att sova, gör upp mål med vårt liv och peppar varandralt tills våra egon är lika stora som våra pupiller (den jävla lyrican gör att man ser knarkig ut).

låt det alltid få vara så här!

på tal om fantastiska vänner så träffade jag www.ljusochsilver.blogg.se för nån dag sen. det var trevligt och mysigt! bryr mig så mycket om dig mimmi! och du är så ung haha, förlåt nu är jag sådär mammig igen, och det kommer hinna hände så mkt fina saker i ditt liv. du kanske tänker "yeah right", men jag tror faktiskt det. för trots att livslågan brinner allt för lite, har du den där abstrakta GO:en som kan leda dig vart du vill. och är så glad att du har simon, hälsa honom igen.

faaaan vad jag låter crazy as klyshig och bubbily. men vafan. jag får vara glad. tror jag.

kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad söt du är!!!! ♥ Jag vill tro dig, men det är svårt...... Klart du får vara glad! Vad glad jag blev då jag läste att du mår så bra för tillfället! Hoppas det håller i sig!! Puss och kram.

2010-10-01 @ 11:19:40
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0