la biographie de la faim

                  


tyvärr har blogglusten inte riktigt infunnit sig. är förkyld och trött. framförallt ledsen. maten går bra/dåligt beroende hur man ser på det. har inte hetsätit på flera dagar, inte ätit mkt alls faktiskt. det är mest ana som tar plats i skallen nu, mia tar tjänstledigt men jag hoppas att hon får sparken.

gått ner lite, ungefär 3 hekto per dag (av svält). väger 55,5.

jag hoppas jag orkar skriva lite mer senare. just nu är jag för matt och oinspererad.

kärlek!

ps! jag som lovade att bli bättre på att svara på kommentarer...nåväl, jag uppskattar när ni kommenterar och svarar snart, måste bara samla lite ork.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0