kämpar på med maten trots ambivalens

                          

hej hej!

blev ingen hets igår (go me!). ätit både frukost (mjölk och müsli) och lunch (pannbiff med potatis och sallad). låter inte detta übernormalt?! men ska inte ropa hej än, för det är kvällen och natten som är jobbigast. orkar inte hoppas på för mkt för då blir jag så besviken igen. har ångest nu efter jag ätit, men det är bara att stå ut. vid fem tänker jag äta ett ägg och en banan innan jag ska på jobbutbildning. kommer hem vid åtta och då ska jag äta middag. får se vad det blir. men det är nog en rätt bra plan iafl.

känner mig tjock och äcklig som inte kompeserar megahetsen i förrgår. ska ta kvällsvikt ikväll så får vi se hur illa det är. men orkar inte tänka på det nu. ska fokusera på att äta bra idag (bra=inte lika med att svälta. utan försöka äta riktiga måltider utan hets). det här är så jävla kämpigt! får se om jag står ut.

kram!

16:46

gick på medelgympa på friskis. varit sjuk flera veckor så det var minst sagt krävande. men skönt! och nu vilar även en äggmacka och ett äpple i magen. har superångest så det är tur att jag ska iväg snart så jag får annat att tänka på. att mitt nya jobb innebär att visa sig i bikini är en annan femma... men det kanske är just det jag behöver? möta min kroppsångest. i dont know.

mimmi fick du mitt mess? stänger av mobilen mellan 18-19:30 då jag ska på utbildningen.

damn, vilken ångest jag har. hur ska man orka kämpa på så här med måltiderna varje dag? vill bara smälla i mig tusen mackor nu för att lindra ångestäcklet. logiskt? njaaaa.

catch ya later

16:51

ps! förstod att det där med jobb o bikini kan missförstås. jag ska alltså inte jobba som utvikningsmodell elr nåt haha. utan simlärare till småttingar. ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

En superbra plan! Det är fasta tider, men regelbundna mål som tar en till att slå ÄS lite. kram

2010-09-05 @ 16:31:21
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0