j'ai peur, mais il ya quelque chose d'attrayant dans cette crainte

                   

status: det krävs bara två skedar flingor med mjölk för att jag ska bli mätt. det krävs bara två glas vin för att jag ska bli sanslöst berusad. intressant. en skräckblandad förtjusning. ja det är det rätta uttrycket. jag är rädd rädd rädd, men i rädslan och melankolin finns en kraft. en kraft så stark att den kan förgöra och berusa på samma gång. jag befinner mig i gränslandet.

il est tout aussi bien que la plupart des gens ne comprennent pas ce que j'écris maintenant. si je serais honnête, j'ai un chemin tracé. un fort désir. une terrible envie. ou plutôt un effet: il n'y a pas d'autre moyen. c'est ce que je dois faire.

Kommentarer
Postat av: isa

hejhopp!



nää, sånna starka grejer får jag inte ;) bara atarax.. men det funkar rätt bra. hittills iaf! kram

2010-09-26 @ 14:44:55
URL: http://isabylund.blogg.se/
Postat av: Fab

Mais il y a des gens qui comprennes!

2010-09-29 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0