GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

                   

allt man kan göra är att ryta mot ätstörningen. bestämt. men det är svårt. så jävla jävla jävla svårt (ursäkta språket). när man väl försöker ta tag i det hela märker man hur många tankar som styrt av äs. en ständig catfight i huvudet, ni vet vad jag menar.

igår gick ju bra! så visst kan det gå ikväll också! idag har jag ätit:

frukost: mjölk, havrefras med skivad banan
lunch: en grov macka med smör,kokt ägg och tomat.
mellis: latte. och en tugga av mimmis choklad.
middag: kyckling, en potatis, svampsås, sallad. ett glas mjölk.
kvällis: en macka med smör, lite kyckling&ägg, tomat. en dl mjölk.

träning: 50 min på gymmet. promenerat runt i stan rätt mkt.

nu funderar jag på att hälla i mig vin. men nää. vill inte sabba förbränningen efter träningen. och vill inte fly in i ngt. borde bara stå ut med ångesten efter kvällsmackan. går väl över om ngt tag.

för övrigt har jag haft det mys med mimmi (www.ljusochsilver.blogg.se) idag. vi drack latte, promenerade runt i stan och snackade. kärlek till dig fina!

undrar hur länge jag orkar stå ut... hets och svält lockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0