elle ne vit pas

             



vill bara klargöra att jag INTE menade droger i inlägget nedanför. även om suget är enormt...

utan jag menade svälten. vikten är seeeeeeeeeeeg och det går förvånansvärt långsamt att gå ner fastän jag i stort sett lever på luft. ibland dricker jag vatten och spyr ut det för att det lindrar ångest. nog om mina matvanor. är inte direkt stolt över mitt beteende (eller det är jag på ett sätt. eller snarare är äs som är belåten.). jag är väldigt deprimerad säger de. det stämmer nog.

21:45
FUCK YOU CALORIES! nu ska jag banne mig dricka vin, det är banne mig fredag. struntar i att det är massa kalorier & att det minskar förbräningen och yada yada yada för jag är riktigt nere, själen besitts av den vanliga jävliga ångesten och I DONT FUCKING CARE längre. nu är det binge-drinking på schemat och därmed basta! haha, varför blev jag så förbannad nu?

21:53
by the way, är inte meningarna på min header lite av ett skämt? "kamp ur ätstörningar..", "ta ansvar för mitt liv". hmpf. pyttsan. jag riktigt osar kamp och ansvar i mina blogginlägg va? *IRONI IRONI IRONI*

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad menar du med att du inte kommer att lyckas? Vad kommer du inte lyckas med, dö? Jag förstår faktiskt inte vad "ni" menar med att lyckas av svältandet.



Och jag vill inte att du svälter dig vännen.... :( Saknar dig ♥, kommer till stockholm på måndag tror jag!

2010-09-24 @ 20:45:46
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0