nouveaux petits monstres mignons

                     
  
                     



varannat inlägg deprimerande varannat glättigt. verkar som att jag hittat min stil att skriva! ;)

chefen ringer och messar mest hela tiden om att jag ska vara stödledare på andras simlektioner och att jag ska vikariera för sjuka simledare. känns skönt att hon litar på mig men hela mitt liv är ett ända stor plask&lek, tumme upp tumme ner, baka pizza och neeeeeeeeeej-isak-om-du-springer-halkar-du-slår-dig!!!! haha.

egentligen tycker jag att det är kul och mysigt att träffa småttingarna. men att ha fyra grupper på loppet av två timmar gör en lite neurotisk minst sagt hehe. nej nu ska jag planera ytterligare lektioner. har ni förresten tips på ngra lekar som även funkar i vattnet. ngra lekar jag brukar köra på slutet är under hökens vingar kom och kom mina små kycklingar. men de lekarna funkar bäst för de större barnen. efterlyser lek för plask&lek-småttingarna (runt tre år).

nej nu måste jag sluta skriva. ska gå ut med min hund som gnäller vid dörren, planera in fyra nya lektioner och memorera 26 nya namn.

ciao



Kommentarer
Postat av: Linda

kanske följa john?

2010-09-28 @ 22:02:37
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0