besviken och trött

hej!

tack för alls söta kommentarer! jag har verkligen varit sämst på att svara på dem de senaste dagarna. förlåt!
blir jätteglad när ni kommenterar! ska bli bättre på att svara.

jag är djävulskt trött efter en skitjobbig natt av hets. spydde i alla fall inte. men just nu känns det som att det
hade varit bättre om jag gjort det. känner mig überfet... är besviken på mig själv. kunde inte fixa en enda dag
av normalt ätande. och vettefasen om jag orkar försöka igen.

känner mig rätt nere. slut i kroppen. slut i psyket. FET.

ska i alla fall blir supermysigt att träffa mimmi ikväll! ska nog ringa tösen nu.

skriver sen. kram!


15:31

inte ätit ngt idag. tänkte äta ngt ikväll men nu vetj ag inte: EFTER GÅRDAGENS HETS HAR JAG GÅTT UPP 2.5 KILO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan fan fan

16:40

sansade  mig. en del är vätskevikt. något annat vore konstigt. åt precis en bra måltid: ett kokt ägg, en stekt
laxfilé med sås, tomat och sallad. rätt bra jobbat. tror jag...? äs säger att jag borde fasta efter hetsen. men
orkar inte fastna i ännu mer hets senare ikväll. dessutom blir jag aldrig frisk från den här konstiga förkylningen
om jag inte tar hand om mig själv lite mer. varit förkyld i typ tre veckor. vill piggna till så jag kan börja
träna igen. jag mår så mkt bättre när jag tränar. satt på mig en lös skjort-klänning för att dölja äckelmagen
och nu ska jag dricka kaffe och sedan gå hem till MOI. (snälla säg att kaffet gör mig lite piggare Zzzznnaark)

ps! texten har blivit så weird. den hoppar ner en rad på fler ställen. wtf gör man?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

.. Men du spydde inte! Och det är mycket bättre än om du gått upp 2kg gumman. Du är duktig.



Längtar till ikväll :D ♥

2010-09-04 @ 15:57:55
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Fia

KRAM till dig, fortsätt kämpa!<3

2010-09-04 @ 16:33:27
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0