vad fan ska jag göra?!

funderar och funderar på hur jag ska ta mig vidare. hösten är snart vinter och depressionen kommer inte bli mildare av det direkt. måste hejda den här utvecklingen innan jag inte känner att jag står ut längre. eller jag känner ju redan nu att jag inte står ut, men så kan man inte känna hur länge som helst innan man gör någåt åt det. och om man inte har en plan så kommer den handlingen endast vara impulsiv och knappast åt en positiv riktning. 

hur länge orkar man? jag kan inte fortsätta hantera allt med hetsätningen. hetsäter varje dag sedan kanske två veckor. nu spyr jag inte ens varje gång. jag går upp i vikt. vågar inte ens väga mig för att veta hur mycket.  vill inte att det ska bli som så många gånger förr. att jag försöker självmedecinera depressionen med mat och skjuta upp i vikt. vet att jag knappt står ut med mig själv när jag gått upp fem kilo i vikt snabbt. för att inte tala om tio kilo. självhatet förgör. jag kommer bli desperat och kanske till och med börjar knarka för att snabbt gå ner. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. jag orkar inte med livet! vad ska jag göra?

jag tänker och tänker men vet inte hur jag ska komma ur det här!! ska jag be om att gå oftare på psyk? ska jag testa ny antideppmedecin? vad ska jag göra?!!!!!

Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

det låter inte kul. kanske är det fler besök på psyk du behöver för du förtjänar ett bättre liv. du förtjänar verkligen inte det här.



jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart. du verkar vara så himla fin människa och det är förjävligt att du ska behöva ha det så här. men snälla, ge inte upp, det blir bättre! kramar i mängder till dig!

2010-10-18 @ 22:20:48
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0