två timmars sömn i alla fall!

lyckades sova två timmar tack vare att jag (surprise!) missuppfattat tiden jag skulle vara på beroendemottagningen. tur att jag ringde! nu är jag löjligt stressad. fan jag hinner allt jag ska idag! ingen idé att freaka ur.
(X) skriva kort till anna, packa in bröd
(X) möte på beroende
(X)hem, fixa tvätten, packa klart
(X)gå ut med voffsingen
()planera simlektionen lite kort, kolla buss etc
()jobba
()till lägenhet och städa
()ringa malinda
()ringa helena
()kolla mail

fasen vad degig i huvudet man blir av lyrica ibland. typ svårt att tänk. håller på att trappa ner eftersom min doktor äntligen fattat att de är beroendeframallande. jag misstänkt det och frågade för länge sedan, men då tyckte hon att det var absurt. jag tror inte riktigt jag gillar min doktor. hon är liksom kall och ibland en aning nedvärderande. känner mig alltid som en värdelös människa efter jag varit hos henne. och jag vet intre ens varför, hur hon gör det. för hon är ju proffsig, men det är något...

undrar om dessa konstiga myrkrypningar beror på nertrappningen. who knows. psykofarmaka är väldigt oförtsägbart.

oops, måste rusa.

14:43
mitt liv som hund 

om jag vore hund skulle jag var lika fashion som denne stilige herre:



troligtvis lika knubbig som denna madame. hoppas på att jag vore lika söt, vi har lite samma hairstyle:



och jag skulle gärna ha en söt liten kärlek. har varit lite tomt med det i min mänskliga form:



antagligen skulle jag vara en liten adhd-hund:



vad enkelt allt vore. bara äta, chilla och mysa. inga stora existensiella kriser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0