mon chaos intérieur


                   
missade min tid på beroendemottagningen idag eftersom jag hetsåt hela natten, sov sockerkomasömn och pappsen glömde att väcka flickan som kan sova ett millenium. men fick tag på anna (sjuksköterskan) och som vanligt så blev hon inte arg. eh, hon har ett stoooort tålamod med min tendens att missa tider. hon berättad en tråkig grej; hon ska sluta. på måndag blir sista gången jag går hos henne. känns lite ledsamt, för jag tycker hemskt mycket om henne. hon har så himla varm utstrålning och visat att hon brytt sig på många sätt och vis.
jag tror jag ska baka mitt fabulösa formbröd till henne. eller är det roligare att få småkakor? kanske bakar både och.

annars: jämna plågor. haha, sån jäkla nihilist jag är nowadays. förlåt. nej just det, skall icke missbruka ordet förlåt ;). summa summarum: fetare än igår och fetare lär jag bli. ska verkligen försöka kämpa emot inatt i alla fall.

ska till gymmet med moster vid fyra. usch, hatar alla speglar som finns där.

(et la mort est devenue une obsession.
je prends refuge dans le mauvais sens.
comment puis-je supporter?

je suis une erreur. je suis impuissant.
même si tu existes, Dieu,
pourquoi avez-vous l'humour si mauvais?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0