panikångesten

har sån panikångest. ångesten har varit förhållandevis ok i ett dygn men nu är det riktigt jobbigt igen. är så nära till att hyperventligera men har gjort andningsövningar. var tvungen att gå till affären nyss och jag trodde verkligen jag skulle tuppa av när jag stod i kön. benen höll på att vika sig pga att paniken var skyhög. skönt iafl att jag vet vad det är, lättare att hantera "nu dör jag"-känslorna då. faaaaan, tidigare har jag främst haft panikångest i och med avgiftningar men nu har jag haft problem med det i flera veckor av en oförklarlig anledning. blir rädd att det kommer bli som på en blogg jag läser, där tjejen haft panikångest dagligen i tio år. jag är skiträdd. orkar inte med ångesten längre! står inte ut!!!! vad ska jag göra? tror knappast att läkaren skriver ut benso, men det är ju det enda som hjälper. fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0