klubbhybris & ekorrspuffigt nylle

                     

somnade till slut framåt fyrasnåret inatt (imorse). men var "tvungen" att hetsäta och kräkas först... för att lugna ner ångestmonstret. ser uppsvullen och rödögd ut idag. but thats old news.

om jag inte hetsätit&kräkts hade jag nog gått ner. men gått upp istället. dålig utveckling. har gått upp i vikt tre dagar i rad och det är inte längre 54,0 på displayen, utan 55,5. det ger mig ångest, men fasen allt ger mig ju ångest just, så det är väl ingen större grej :/

jag vet inte vad jag gett mig in på men ska till södra teatern ikväll med smålänska flickorna. men jag har sagt att jag mår lite halvdant och får se hur länge jag orkar. ska även hem tidigt eftersom jag ska ha simlektion imorgon. jag håller på att freaka ut över mitt dumdristiga alternativt kloka beslut. hur ska jag klara av att gå på klubb med denna panikångest?!!! men de är extremt omtänksamma och förstående tjejer som varit med om en hel del (minst sagt), så de fattar nog om jag får ett ryck och drar hem. eller jag vet att de fattar. men just för att de är så otroligt omtänksamma kommer de insistera på att följa mig hem. vill ju inte att de ska avsluta kvällen i förtid för att jag är ett psykfall.

shit. borde tackat nej. men jag måste bryta isolationen och motarbeta depressionen.

aaaaah. shit. borde tackat nej!

lugn lugn matilda. det fixar sig. bara att hälla i sig massa theralen och försöka ta ngra djupa andetag. måste i alla fall försöka. jag vill ju inte leva så här isolerat! jag vill inte låta ångesten styra!


för övrigt är allt jättejobbigt med mamma just nu. men orkar inte ens skriva om det. orkar inte låta henne få ännu mer utrymme i min hjärna.

kerstin ska ringa idag. hoppas hon gör det. hoppas hon inte är trött på mig. jag vet att jag kommer be om ursäkt igen för igår. fattar inte varför jag hela tiden känner att jag måste ursäkta mig. jag är fånig. men rädslan att bli övergiven och illa omtyckt är så stor.

skriver mer sen. kram!

12:49

katten också. det var osedvanligt korkat att tacka ja till att gå ut. hey, i'm dying over here. lets go clubbin'. smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0