j'espère que cette semaine sera meilleure que la précédente...

                                                                     
inte mycket sömn i natt. jisses, har sån hjärtklappning! är speedad men supertrött. rösten darrade när jag skulle ringa ett samtal i morse. jävla röst! hoppas att det inte blir så på simlektionerna jag ska hålla idag. men det gick bra i lördags och då kan det fasen gå bra idag. men har man en gång haft panikbryt på en simlektion blir man rädd inför varje lektion: kommer jag bryta ihop och göra bort mig? jag ska inte tänka så! det kan bli en självuppfyllande profetia.

ska sortera kläder nu. har fasansfullt mycket kläder och en del ska till klädisamling imorgon. det här fick bli ett slentriantråkigt inlägg. well well.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är på en ätstörningsenhet jag går, vet inte om det var de du mena eller om det skiljer sig ifrån där du gick? Min behandling har i princip stått stilla, ingenting händer men jag är trött på skiten nu och ska verkligen kämpa på! Det har hänt lite skit utanför men vill inte uttala mig förens jag vet och det får man ta då. Hur går det för dig med allt? Kramar!

2010-10-11 @ 20:36:33
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, ja det är en kyrkokör jag sjunger i. Tycker mkt om friden i kyrkan, skulle kunna sitta där hela dagen lång om det gick men klarar knappt några sekunder innan jag blir för stressad. Gillar min lilla kör och älskar att sjunga även om jag nog mest är en medelmåttig körsångare.

lycka till med klädrensandet. kram

2010-10-11 @ 21:42:22
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0