fumer,boire,vivre


                 

Sitter på en uteservering vid strandpromenaden. Andra stället där jag inte får anslutning trots att jag skrivit in deras nätverksnyckel. Konstigt. Men jag känner till ett litet område vid stranden som man kan hitta nät, moahaha. Går dit efter jag druckit min heineken. Detta skriver jag i word, publicerar sen.

Älskar dessas små söta barer och restauranger där en man får en kir eller en öl för tre euro. Dessutom får man en skål jordnötter/oliver eller liknande på köpet. Och oftast har man tillgång till deras internet (nörd). Bläää, synd att det inte verkar funka denna gång. Då skulle jag kunna ta en till öl här medan jag internördar.

Resan har gått smidigt. Var tvungen att gå upp tidigt, men hör och häpna, jag lyckades sova hela flygresan. Så himla skönt.

Under dagen har det varit runt 20 grader och sol. Fantastiskt. Faktiskt legat på vår terrass och solat i bara bikini. Har fått några triljoner fräknar till. Jag hoppas verkligen att solen ska ge mig lite ny energi. Ångesten har faktiskt inte varit så farlig idag. Att ligga i värmen i solen är väldigt ångestlindrande. Åh jag passar fan inte att bo i Sverige. Det är i solen jag ska vara.


18:12

Yeeeey! Gick till en rätt schysst launchbar där internetet funkade. Här ska jag dricka en kir och kolla bloggar. Finns inte så mycket annat att göra ikväll. Pappa och jag har redan ätit middag och vi har typ bara tyska kanaler. Vilket är underligt, då vi befinner oss i Frankrike.

Nu kom min kir och jag fick visst chips till. På förra stället fick jag tacos till ölen. Jag rörde dem inte. Kommer inte röra dessa chips heller. Orkar inte tillhörande ångest även om jag av min uppfostran vill utnyttja allt man får gratis och aldrig slänga mat.

Skriver astrista grejer men vad fasen. skriver mer senare. Mmmm persiko-kir är tusan godare än svartvinbärskir. Noterat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0