och jag skäms som en hund. en fet byracka.

                    
                    
nu MÅSTE jag verkligen ta mig ur hetsätningen. innan jag är lika fet som som för ett halvår sen. och det går snabbt. nån vecka till så är jag där...

                                                   FOKUS NU MATILDA!

ska inte fasta. inte skriva kalorischema. bara fokus på att inte hetsa. undvika livsmedel som triggar mig. kan bli lite svårt nu när jag lovat några vänner att äta pannkakor med dem ikväll. men det ska nog gå vägen om jag bestämmer mig för antal pannkakor innan. vill inte riskera hets genom att äta nåt kvällsmål efter att jag träffat mina vänner. så får antagligen somna hungrig. but that's life. b a r a  j a g  i n t e  h e t s a r!

det är nätterna som är svåra. då alla andra somnat, jag är fortfarande sömnlös ångestladdad och deppig. men måste stå ut med det, att bli fetare kommer knappast hjälpa mig ur deppet.

något som är lite positivt (?) är att jag inte spytt så mycket senaste veckan (blivit fetare istället). samt att jag inte vägt mig så frenetiskt frekvent som vanligt (vågar inte se sanningen i vitögat). kommer nog inte våga väga mig förrän jag varit hetsfri i några dagar.

livet suger verkigen. men ska inte göra saken värre genom att bli fet!!!! FOKUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0