ett samtal på psyk

haha. var på samtal hos kerstin idag. jag pratade om hetsätningen:
jag: jamen alltså om jag går upp tio kilo kommer jag bli ännu mer deppig. desperat. göra vad som helst för att gå ner.
kerstin: som vaddå?
jag: jag skulle skita totalt i drogfriheten jag byggt upp och köpa amfetamin
kerstin: jamen om du nu har adhd kommer du ju få svagt amfetamin! ritalina eller liknande. *tröstande min* 

haha, var lite "fel" att uppmuntra en amfetaminlängtan, men lite roligt :)


på slutet när vi gjorde avslappningsövning:
kerstin: känn fötterna på vadhetere, jorden höll jag på att säga. nej, känn fötterna mot golvet. känn låren mot stolen.
jag: ehm kan vi undvika fokus på kroppsdelar? lite jobbigt med hur låren känns och så...
kerstin: ja vi struntar i det där. eh. dra ner axlarna och känn hur TUNG du är i stolen. TYNGDEN. nej oj, det blev ju fel...

misstolka mig inte. kerstin är jättebra. men ibland blir det komiskt ;)


när jag skulle gå föll jag in i ovanan att ursäkta mig för mkt:
jag: hejdå och förlåt för att jag var så hysterisk i telefonen.
kerstin: du nu SKIPPAR vi allt förlåt, okej?
jag: oj okej, förlåt. nej inte förlåt eeeeeh. förlåt? nej. hejdå!


för övrigt har jag just hetsätit och närmar mig gränsen för grav fetma. adieu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0