ett krig

jag är sååå nära att ge upp. varje sekund är ett krig. orden räcker inte till för att beskriva hur hopplöst allt är, hur hopplös jag är. allt det där att uppskatta vad man har, ta hand om sig själv, kämpa på, rycka upp sig ter sig som fullkomligt meningslösa banaliteter utan innebörd då psyket är så här. HUR? om jag kunde skulle jag fan EMBRACE LIFE och allt det där. men ta bort den här jävla paniken och mörka tankarna först tack!!!!!!!!!!

jag orkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! någonting hemskt kommer hända snart om jag inte får en paus från detta helvete.











snart ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: Linda

nej snälla ge inte upp vill inte att nått hemskt ska hända.

kram

2010-10-09 @ 17:36:11
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0