emotional roler coaster/PANIIIIIIIIIIIIK *lidingö dialekt*



hellu,

det har varit en berg&dalbana-dag. hela jag är en roler coaster just nu. fina vackraste malinda-vännen är fortfarande i el stockholmo. vi skulle gått ut o klubbat inatt. debaser medis, manifestation mot främlingsfientlighet. massa band och ett tiotal deeyajs. vi förade hos min fina lillebror & bästa H kom hit ett tag. men malinda var för trött för att klubba. hon ville stanna här och se på film. jag var fett inställd på att göra stan, men what to do. brorsan och fina M. sern på film men jag har svårt att varva ner. hela min själ var inställt på oansvarslöst notoriskt festande... aja whateva'

jag är en känslomässig/ångestvarierande berg&dalbana just nu. och jag vet inte om jag längtar tbx till den vanliga apatin elr om jag ska omfamna detta känslomässiga kaos jag upplever nu...

jeee man jag tror jag ska utilisera min cool bro's shit. orka tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0