diet coke dans un petit bar près du port


                   



det regnar som satan här! så himla trist, finns ju inget att göra när regnet öser ner. jag har haft väldigt stark ångest hela dagen. brukar lösa det med powerwalks men det går ju inte i det här vädret. sitter på favvobaren och dricker cola light. jag ska inte äta idag är tanken. har hetsätit eller överätit i stort sett hela oktober. känner mig stor som ett hus. magen är enorm. låren är slappa. ansiktet rundare än vanligt. står knappt ut att finnas i denna kropp. känslan är så stark att jag åter igen bestämt mig för att sluta äta. blir lite trixigt eftersom jag äter middag med föräldrarna. men ska försöka hitta på en ursäkt. kanske säga att jag har stark mensvärk och mår illa.

alla är så sociala i frankrike. hemskt mysigt faktiskt. tog skydd inne på en liten pub när regnet öste galet. där stod typ 50 gubbar och drack rose och öl elva på förmiddagen. haha frankrike. pratade med en gubbe och hans lilla barnbarn. liten söt treåring. köpte en croissant till lillkillen och han tackade extremt  artigt. så söt. gubben tyckte inte jag skulle röka Gauloises, han sa att det bara var stora tuffa män som rökte dem haha.

skriver nog ointressanta saker just nu. må så vara you guys!

och tack tack linda för ditt mail, jag svarade dig men sen bröts internet-täckningen ett litet tag, så jag vet inte om det kom fram?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej låter som du lever ett rätt hektiskt liv i Frankrike, hoppas du är rädd om dig.

Har inte sett ngt svar på meilen så antar att det inte kommit fram

Bon nuit

2010-10-31 @ 22:11:31
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0