and i do not enjoy the ride...

                                                                                                                                                                                              


salut!

alltså, jag har befunnit mig på onödigt riskabla eskapader :( i förrgår hade jag ångest och var uttråkad så jag bestämde mig för att åka till antibes och ta en öl. hamnade på en engelsk bar, där 90% av alla där jobbade på en lyxjakt och hade kvällen ledig. snackade först med några trevliga engelsmän men hamnade till slut vid ett bord med två fransmän. de jobbade tydligen också på båten. i alla fall; efter att de bjudit mig på några drinkar beslutade vi oss för att gå vidare till ett annat ställe. där drack vi några öl och hade det trevligt. ena snubben gick hem medan den andra kille följde mig till tåget. det sista hade tydligen redan gått så vi gick hem till killen, som hade en jättesöt liten lägenhet i antibes. där tog vi en del kokain (dum grej nummer 1). vi hade faktiskt redan på andra stället tagit några linor på toan. vi snackade dansade och hade oskyddat sex (dum grej nr2). vid sex på morgonen får jag ett infall och bestämmer mig för att ta mig hem. började få lite dåligt samvete pga att pappa kanske oroade sig. jag gick upp mot vägen och började lifta (dum grej nr3). varför kollade jag bara inte om tågen hade börjat gå igen?! det är som att jag inte bryr mig. jag orkade (?!) typ inte gå upp til tågstationen.

till slut stannade en bil där en gubbe sa att jag självklart fick skjuts. efter halva vägen började han ta på mig mellan benen medan han körde och tjatade om kyssar. jag sa artigt nej och försökte försiktigt putta bort hans hand. han frågade om, jag ville tjäna en slant (suga av honom). jag sa nej, han tafsade mer intensivt. han var verkligen asäcklig. tjock och med ett rosslande skratt. ju mer han tasade ju mer skrattade han. jag ljög, pekade på ett hus och sa att jag bodde där och att min pappa väntar. tackade för skjutsen. han saktade ner och jag slängde mig ur bilen innan han ens hade hunnit stanna. när jag rusade iväg skrek han efter mig "lilla fröken, du får en rejäl slant om vi knullar".

så befann mig någonstans vid en stor väg. jag var tvungen att gå 50 min innan jag kom hem. jag förstår mig inte på mig själv riktigt. varför bryr jag mig så lite? ibland undrar jag om jag omedvetet vill ta oödiga risker. liksom för att understryka hur lite min existens är värd.

aja,igår var jag ett vrak och åt nutellaburk efter nutellaburk. gjorde även lite nytta och agerade tolk mellan rörmockaren och pappa. toaletten behövde bytas. han var gullig den där lilla förvirrade rörmockaren. när han var klar sa han stolt "aah, c'etait mon premier double-wc" och log stort. ("det var min första dubbel-wc ".) jag sa grattis och vi skålade i lemonad.  haha, lite kul. vettefasen vad han menade med att den var dubbel.

nu ska jag i alla fall beställa en cafe double (en dubbelexpresso). om man beställer kaffe i frakrike får man alltid en expresso. man måste säga "cafe americaine", alltså amerikanskt kaffe för att få en vanlig kaffe. och till och med då är den fett mkt godare och starkare än i sverige. you gotto love it.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0