les temps sont durs pour les rêveurs

                    

somnade till slut. sov 06-11 då väckarklockan antastade mig. fem timmar räcker inte för att jag ska må bra, men det räcker för att fungera. var på samtal, det gick ok. jag tog upp en viktig sak, något jag borde fokusera mer på; bygga upp min självkänsla och faktiskt uppmärksamma framsteg. jag är skeptiskt till alla dessa självkänslaböcker. eller det hjälper säkert en del, men det känns som att det står så mycket plattityder som man själv redan vet. det gäller bara att verkligen uppmärksamma när tankarna blir extremt självanklagande och försöka fokusera om. och kanske skirva ner nåt bra man gjort varje dag. låter så fruktansvärt pinsamt pretto, men ska nog göra en må bra-bok. hmm,tips om hur man ska utforma den? skriva minst en bra sak som man gjort varje dag? vad mer? göra något för själv, typ hemmaspa etc, en dag i veckan? ge gärna tips!

pratade nyss med söta mimmi, vi ska dricka vin och spela spel hos mig på fredag, myyyyyyys ♥ :)

impulsklippte luggen...  nu ser jag inte ut att vara fyra år längre; jag ser ut att vara typ tre, haha. aja, det blev rätt fint ändå.

hjärtat är lite crazy, men inga starka domningar i väntster arm längre. det är väldigt skönt. trodde nästan att jag skulle få en hjärtattack inatt.

so long homies!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det går inget älskligen!! Var så mysigt att prata ♥. Det där med boken tror jag är en skitbra idé!! Kanske ska göra likadant som min idol. :) pusss

2010-11-09 @ 23:16:49
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0