no matter what Aristotle and the Philosophers say, nothing is equal to tobacco

                  

är hemma hos lilla bror och myser. vi har köpt tonvis med olika frukter och gjort en fabulös fruktsallad. nu dricker vi lite vin och ser på "litte bättre". tycker programmet har ett supersmart koncept. ikväll är det petters tur *happyface*. petter är skön som fan.

snart kommer kussarna och då ska vi se på film.

vill väga mig snart! men är ingen idé eftersom jag har mens. vätskan you know. har ätit ganska lite sen jag kom hem från frankrike i tisdags, men igår spårade det tyvärr ur. först tog jag den där stora kvällsfikan jag skrev om. efter det kom så klart en stor oro och ville bara zombie-äta. men lyckades tygla matmonstret genom att försöka sysselsätta mig. men sedan när jag skulle gå och lägga mig.... jag var visserligen ofantligt trött, hade ju inte sovit på typ 40 timmar. men gå-och-lägga-sig-momentet skapar av någon anledning alltid oro och rädsla. liksom bara nu, när jag tänker på att jag måste gå och lägga mig senare ikväll, får jag ont i magen. hur som helst; hanterade gå-och-lägga-sig-stressen genom att moffa i mig en halv sats chokladbollar. orkade faktiskt inte moffa mer än så eftersom jag ätit så lite i flera dagar. men ändå... well, lyckades somna sen och sov i tolv timmar. skönt.

så nu vet jag inte alls hur det står till med vikten... några kalorifattiga dagar och en hetsnatt... borde kanske bli plus-minus-noll, men det känns verkligen som att jag gått upp. spegeln visar en mysmullig tjej med mojsigt ansikte. blä. men i och för sig är jag ju lite svullen pga mensen. på måndag kan jag nog väga mig. brukar bara ha mens i två, högst tre dagar.

yes, very important shit indeed. för övrigt röker jag som en abnormal skortsten. hur fasen har jag lyckats komma upp i två paket om dagen? måste vara insomnian. jag kommer bli en sån där rynkig kärring med rökröst. usch, min STÖRSTA JÄVLA RÄDLSA ÄR ATT BLI EN RÖKRÖST WHITE TRASH FET KÄRING. men ibland känns det som att det är mitt öde eller nåt. men jag har ju bra smak, kan man verkligen vara white trash då även om jag eventuellt kommer uppfylla de andra kriterierna? vette fasen vad jag snackar om. det tredje vinglaset börjar verkligen kännas.

nej, varför inte lätta upp det hela med fem fantastiska Ernst-citat:

1: Här sitter jag och känner in rummet.

2: Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.

3: Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.

4: Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.

5: Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.

Ernst Kirchsteiger

mvh/mensmulliga matilda

ps! fan kom på ett till gudomligt ernst-uttalande: Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.

he is the man. fan, om jag var plexiglasets ansikte liksom...



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vad mysiga dina förslag lät! Något av dem måste vi göra, eller allihop :)...



Hahaha, om du blir en fet white trash käring så skulle jag gilla dig ändå! Vi kan bli rynkiga och feta ihop. Sitta och röka paketvis på en skabbig balkong och skratta skrovligt med varandra hela dagarna. ♥

2010-11-07 @ 15:30:20
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Erika

Du skriver väldigt bra... och de där Ernst-citaten var ju bara pricken över i. ;)

2010-11-14 @ 15:44:40
URL: http://anaaddict.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0