y'all, sliten böna in da house. sleeeep=ZeROpointZeRO.

                      
det var helt omöjligt att somna i natt. och jisses vad man hinner röka många cigg när man är vaken tjugofyra timmar i sträck :/

vi hade det jättetrevligt igår. när brorsan hade parkerat bilen sprang jag som en galning och slet upp kussens dörr. både jag och kusin ba " IIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH" när vi såg varann och sen kramade vi sönder varandra en aning. haha. och det blev inte alls så jobbigt med maten som jag hade befarat. vi hade det fullkomligt lovely.

promenerade hem vid 01 och sen snackade jag med fina mimmi  i någon timmar. tycker om dig som fan raring :)
men sen...låg bara och vred mig i sängen. då och då tände jag och läste bloggar eller såg på tv för att sedan försöka somna igen. mission impossible. well, ska till kerstin vid elva. hoppas att jag kan ta en eftermiddagslur sen.


Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

sv: jo, jag vet att det är bra men jag känner mig så himla tjock. att vara mätt är typ den jobbigaste känslan som finns, vill bara bli av med den.



vad skönt att middagen gick bra och vad kul det låter med din kusin. Och ja, vin kan ju vara bra att ha ibland ;)



men gumman, du är 1.68, du är omöjligt tjock. du väger mindre än jag och jag är 1.62 och jo, jag känner mig lite tjock, men det sitter ju bara i våra huvuden. vi borde väga så här mycket ju!



kram!

2010-11-05 @ 09:55:26
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0