överkommligt labil brud berättar

                                               gestaltar min tillfälliga status:
                   

oh dear, nu har jag kommit in i någonslags övertröttsfas som gestaltar sig i flamsighet, hyperaktivitet växlat med en plötslig känsla av att gud jag är så helvetes trött att jag skulle kunna däcka ihop. sen går det över till det flamisiga stadiet igen med speedat skämtande med mamma. skönt iafl att den smått psykpotiska känslan gått över. hehe, det här känns som värsta forskningsexperimentet i insomniareaktioner. hehe, kanske skulle vara uppe ett dygn till och se hur psyket och kroppen reagerar då. FUCK NO. jag ska banne mig sova åtminstone ngra timmar i natt!! this shit is exhausting...

jag kusien och moster ska gymma imorgon klockan ett. kommer nog bara powerwalka på bandet eftersom jag i vanlig gudsförgäten ordning blivit förkyld. har verkligen sämst immunförsvar. är förkyld i nästan två veckor och sen är jag frisk ungefär lika länge och sedan börjar det om. det är inte minst irriterande eftersom jag brukar köpa månadskort på gymmet men bara är frisk nog att träna halva månaden.

åh nu kommer den där enorma utmattningen igen........ så sliten.

mitt och kerstins samtal idag var förresten bra. vi snackade en del om att jag måste försöka arbeta med att få till rutiner i livet. och träna mig på att hålla reda på viktiga saker. försöka påminna mig om att plånboken ska vara i facket, väskan ska vara stängd osv. haha, är typ tre år. glömska, oordning och virrighet skapar en del kaos i mitt vardagsliv... får se om det har med adhd att göra.

var helt speedad när jag var hos henne. övertrött och snackade i 180. hatar att jag råkar avbryta folk ibland. kan bli så engagerad när jag ska prata. ibland känns det att vad jag än gör så är jag lite för mkt. eller i vissa fall för lite.

orkar inte skriva nåt mer nu...

btw, jag åt två lussekatter, två bitar mörk choklad, ett glas mjölk och en macka nu ikväll. vet inte om det var en överätning? men fick en del ångest. men hanterade iafl inte ångesten genom att moffa i mig mer. det känns skönt nu. men blir nere när jag ser fröken chubby i spegeln (varför har vi speglar ÖVERALLT i detta hus?!!).

over and out

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är verkligen INTE överätning sötis. Tror vi har olika uppfattningar på det. 4 lussekatter skulle för mig inte vara överätning (om det bara var det jag åt den fika-stunden, or whatever). :)



Vad skönt att det gick bra hos Kerstin! Jag är precis som du; tappar bort saker osv, och det är jobbigare än vad många tror. Det skapar faktiska problem. Vet inte hur många gånger jag fått beställa nya kort, hur många telefoner och kameror(?) jag lagt ifrån mig, och för att inte tala om alla tusen- och femhundra lappar jag tappat bort och försökt lugna mig med meningen "det var säkert någon fattig behövande som hittade den och blev jätteglad!" Har inte mycket pengar som mina föräldrar lagt undan kvar med andra ord, och jag är bara 18 :P



Well... Hoppas du har det bra lilla underbara kvinna! :)

2010-11-06 @ 17:43:19
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0