i sverige igen - NU JÄVLAR

                    
                    

vet inte riktigt vilket tillstånd jag var i exakt när jag skrev förra inlägget, haha. hade druckit en massa vin och hoppat runt i regnet. när jag skulle betala hade jag tappat plånboken. som tur var verkade de förstående och jag betalade istället dagen efter. men det jobbiga är att det här är typ (överdriver inte) nionde gången 2010 som jag måste gå till nordea och ansöka om nytt kort och leg. förra gången var bara en månad sedan och tanten i kassan var lite grinig över att jag tappat kortet så många gånger. fasen vad jag skämdes. och nu måste jag gå till banken och skämmas igen... funderar på att åka in till stan på nordea bara för att slippa risken att konfronteras med samma banktant. hur kan man vara så innibaqsken förvirrad? jag börjar bli mer och mer säker på att jag har adhd...

hetsåt inatt... fet fetast. men NU, nu jävlar. synd att omstarten inte blir den FÖRSTA nov, men får se det som att omstarten blir första dagen i sverige (idag alltså). landade för några timmar sedan. hade panikångest på planet och satt mitt emellan två tanter och kände världens klaustrofobi. sedan började jag gråta men försökte dölja det. kunde helt enkelt inte sluta gråta! men folk trodde nog bara att jag var flygrädd, men jag var bara utmattad av ångest och mådde så dåligt över alla hetsätningar.

idag har jag bara ätit två frukter. tänker inte äta mer idag. får se hur det blir imorgon. men måste bli av med alla kilon jag gått upp.

i slutet av sept: 54
i mitten av okt: 59 (!!!!)
innan frankrike: 56 någonting
vägde mig för nån timme sedan: 58,9

usch. i slutet av den här veckan ska jag inte väga över 57. är tanken. om jag slipper hets kan jag klara det. vill inte äta alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0