foxy mama


                  

åt inget mer igår än de två frukterna på förmiddagen. 57,7 idag. börjar faktiskt tro på att jag kan ta mig tillbaka till förra månadens 54 inom en snar framtid. sov bara fyra timmar inatt, men det blir ju så när man svälter. får aldrig tillräckligt med sömn då, vilket är skitjobbigt. men har överkonsumerat kaffe hela morgonen. hunnit ta en promenad och köpt skönhetsprodukter till mammi.

mammi är inne i en slags ålderkris. hon fyller 60 i sommar. är kär i en 30årig man (uuh) som hon alltid pratar om när hon är på dojjan. samt "är jag attraktiv?", "borde jag banta?", "hur gammal ser jag ut att vara?". osv osv. haha, shit vad jobbig hon är med det där tjatet. men jobbigast är ju det där med lammköttet hon försöker piffa till sig för. som sagt uuuuh. men men, hon är ju också en människa av kött och blod. men ändå uuuuuuh.

nu har jag precis vaxat hennes mustach. haha, lite kul är det att vara personlig skönhetsrådivare till henne. vi ska handla en shysst bh till henne också. hon är snart 60 år och har ännu inte fattat hur bh-storlekar funkar. hon tycker de är satans påfund. men vi ska gå till bh-affären i gamla stan så hon kan få en bh som är skön och håller upp brösten bra. de stackars tuttarna har fått dingla i det fria alltför mycket.

haha, nog om mammas tuttar. really! nu ska jag hälla i mig julmust light. inte ätit något idag och vet inte om jag ska. har huvudvärk och är irriterad men är samtidigt taggad. har ingen aptit, orkar inte med ångesten som kommer efter att jag ätit och vill gå ner i vikt SNABBT (i know, det är apdåligt att gå ner snabbt, men har aldrig påstått att jag är vettig människa).

mimmi: PUSS, är hemma nu! RING, MESSA ELLER SKRIV RARING!
linda: fasen vad dumt det där med mitt mail. får se om jag skriver ihop ngt igen idag elr i morgon.

12:51

har inte tränat på evigheter. bara promenarat. funderar på att dra till gymmet nu. passa på eftersom jag inte har så stark ångest. men problemet är att då måste jag äta något innan, annars kommer jag att svimma. är redan ganska yr. hmmm what to do. om är redo och påklädd innan jag äter, så att jag kan rusa iväg till gymmet direkt efter kanske? då rusar jag iväg när matångesten attackerar och springer av det på gymmet. så ska jag nog göra. fan vad jobbigt, nu måste jag bestämma vad jag ska äta också...

Kommentarer
Postat av: bulimihelvetet

åh gumman! svält dig inte, jag vet att man mår bättre för stunden men inte i längden ju. kram på dig, du fina! men snälla försök att inte göra så mot dig själv. och jag är kanske inte rätt person att säga det, gör ju likadant själv. men vi är värda något bättre:)

2010-11-03 @ 20:48:02
URL: http://bulimihelvetet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0