det gör som mest ont på natten

                         


det här med min rädsla för att gå och lägga mig börjar bli ett stort problem. jag vill inte. jag vågar inte. tror det handlar om att allt gör så förfärligt ont när jag inte har något att distrahera mig med. att försöka somna är en ren plåga. vrider och vänder på mig och vill bara skrika rakt ut. men man kan liksom inte bara strunta i att sova, då kommer mitt mående bli ännu värre.

04:20

kräks, röker och stirrar. la dolce vita.

i mig bor en parasit som river sönder mitt inre.
vad ska jag göra? mina strategier är desperata och usla.

04:35

You never come back, not all the way. Always, there is an odd distance between you and the people you love and the people you meet, a barrier, thin as the glass of a mirror. You never come all the way out of the mirror; you stand for the rest of your life, with one foot in this world and one in another, where everything is upside down and backwards and sad

12:13

om fem min ska jag iväg för att göra "testing". det ingår i adhd-utredningen att göra ngt slags test med klossar och siffror m.m. verkar som ngt typ av intelligenstest, men jag antar att det har att göra med hur väl jag kan koncentrera mig. vet inte hur tillförlitligt det är att göra sådana test efter att endast tre timmars sömn, ingen frukost och en del ångest... blä, jobbigt att sitta med ett sånt test i två timmar. så trött. men skönt att få det gjort. sen är det iväg på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0