boldness, be my friend!


                    

                    

ska inte skriva om hur fördjävligt livet känns and so on. tro mig jag skulle kunna, men är så förbenat trött på min deprimerade existens och all negativitet jag öser ur mig på denna blogg.

ser på dokumentär om SD på svt, mycket intressant. inte hetsätit idag. ätit ett mål: lax med potatis. egentligen har jag väl inte hetsätit direkt sedan jag kom hem från frankrike. jag har överätit några gånger, spytt två gånger. skriver mer sedan, medan jag kollar på dokumentären försöker jag gra ett seriöst försök att fylla i min må bra-bok. det är svårt, men försöker skapa en positiv hjärntvättning. vet inte om det funkar men vad ska man göra. jag vill vara en cool brud med bra självförtroende. nu är jag en sporadiskt cool brud med fejk-självförtroend

imorgon ska jag leka med mimmi! vi ska dricka generösa mängder alkohol, spela spel och snacka skit! :) :) <3

22:04

mamma är sjukt full. orkar inte. hon är periodvis aggressiv och snackar massa gallematias... har tagit upp mineralvatten och tagit undan bag-in-boxen. hon skrek på mig men nu har hon accepterat att det inte blir mer vin. det värsta är när hon snackar skit om mina halvsystrar. det är inte ok.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej söt! ♥ ♥ Svarar här istället för på mobilen. Det låter skitbra! Haha, det är lugnt. Tror inte heller jag kommer ha råd med cigg, vet knappt om jag har råd att åka hem så jag får väl flytta in ;) kram!

2010-11-11 @ 21:35:21
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0