des amies, des animaux et du vin

 

After the first glass of vodka
you can accept just about anything
of life even your own mysteriousness
you think it is nice that a box
of matches is purple and brown and is called La Petite and comes from Sweden
for they are words that you know and that is all you know words not their feelings or what they mean and you write because you know them not because you understand them because you don't you are stupid and lazy and will never be great but you do what you know because what else is there?

21:01

vid fem imorse hade de äntligen fått hit sista lasset med grejer. sen däckade vi och deras tre katter och fyra hundar ;). de är på jobbet och jag myser med djuren och försöker att inte irritera mig allt för mkt på att de skulle varit här för en och en halv timme sedan. de skulle köpa cigg åt mig på vägen hem. ABSTINENS! och så måste vi ju hinna dricka vin och äta fina ostar innan jag ska möta upp helena i stan. jag är en aning stressad eftersom jag lovade helena att senast ta bussen som går om 50 min, då vi vill hinna ta nå, några öl innan allting stänger (det är ju onsdag). nåväl, ingen idé att hetsa upp sig. nu ska gosa med Bellman, Malmfred, Sidone, Chica (hundarna), Mamma Katt, Nusse och en sötis jag inte minns namnet på (katterna).

kram!


Kommentarer
Postat av: Laura Zalenga

you are using my photo http://www.flickr.com/photos/laurazalenga/4285236707/

without permission!



credit it or delete it!!!!!!!

2011-10-13 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0