vendredi


                   ch1


55,8


idag: operation gaska upp mig. typ.


16:30

kedjeröker trots att jag har halsont. borde inte göra det. mycket jag inte borde göra. hur som helst. jag och pappa har handlat för kräftskivan imorgon. grillkvällen ikväll blev inställd. är trist, hade sett fram emot det. ska istället träffa en vän. vi har umgåtts intensivt hela våren. en ut av de få som faktiskt hört av sig trots allt som hänt och trots att jag själv inte orkat ringa. är bara lite stirrig och känns som att jag inte orkar vara social. grillkvällen hade varit lättare, vinet hade trubbat av den värsta ångesten...

känner mig ledsen. skulle vilja kunna konsten att gråta.

skriver "historien om mig" just nu. tänkt publicera den här sen. lite info om vad jag är för filur och vad mitt liv har handlat om. men finns en del jobbiga kapitel i den historien, så jag skrivet lite i taget.

nu ska jag spela lite piano.

18:00

ska tydligen ut ikväll. nice! inga pengar, men en vän lägger ut till en öl, och sen är det gratis inträde på debaser. sorligt nog täker jag att det är bäst att dricka några vinglas hemma i så fall... druckit två glas vin. världen lättade lite. blev nyss serverad biff och potatis. har absolut ingen aptit, men borde äta lite. haft allt för många pinsamma fyllor på grund av att jag fastat innan. irriterande. fuck of biffen! haha man blir så vansinnigt rolig efter två glas vin när man fastat. höhö, not. mamma och pappa är hysteriska där uppe. så skönt att jag inte kommer spendera kvällen här hemma :)

well, biffen, i guess I have to face you now my old nemesis. (som sagt vansinnigt rolig).

19:00

åh min bror love har köpt ett tetrapak vin och två till oss. he's such i ice person. för övrigt har jag världens knäppaste hund. hon har fan humor. himla verbal. just nu pratar vi med varandra och hon härmar typ alla ljud jag gör. värsta skills!

nu mot bror

PARTEY

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns som man har gett upp angående allt, speciellt om ett normalt liv och det skrämmer mig mest utav allt.Fattar bara inte hur det kunde bli såhär.



Precis man får kämpa vidare för framtiden,någon gång måste det ju vända för oss också.

Kramar!

2010-08-20 @ 13:39:00
URL: http://runales.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack. Blir glad för ditt stöd. Kram

2010-08-20 @ 15:27:50
URL: http://anxiousgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0