trashy

Goddagens!

Har haft en jävligt jobbig helg. Hetsätning mest hela tiden och har knappt lyckats spy. Var länge sedan jag hetsåt så här. Har överätit då och då denna sommar. Men det går inte att jämföras med till exempel igår. Jag kommer liksom inte ur bubblan. Men mina kära vänner, idag kommer Mimmi (ljusochsilver.blogg.se)! Har bott hos mina föräldrar ett tag men ikväll ska jag och Mimmisen hänga i min lägenhet, så jag måste dit om ngra timmar och röja upp lite. Ska bli superkul! Däremot har jag mycket ångest idag men jag tror nog att det löser sig ändå. Har tvecklat lite social fobi dessa månader eftersom jag har mycket ångest och är rädd att mina vänner ska uppfatta mitt beteende som knäppt. Men oftast går det bra, speciellt när jag träffat Mimmi. Kanske för att jag vet att det är OK att vara lite märklig när jag är med henne :D

Haha, gud jag är verkligen höjden av skabbighet just nu. Massa gamla kaksmulor i hela sängen, är hetssvettig (ni vet när man ätit way too much och sen somnat och svettats hela natten), luktar tobak etc etc. Det här är verkligen en skabbig sjukdom. Till exempel igår skulle jag hinna till systemet för att köpa vin till mig och Mimmi, men vaknade för sent (matkomasömn), fick rusa upp, då slog laxeringstabletterna till och jag var tvungen att sitta på toa i en halvtimme. Skulle precis rusa iväg då min mage blir helt crazy igen. Så jag han aldrig innan 15, men ska köpa lite vodka av min fjortisbror. Han har mage att ta värsta överpriset men skitsamma. Tror inte det är så mkt kvar av den där flaskan heller, men men.

Nu ska jag avskabbifiera mig och packa lite.

ÅH SNART KOMMER MINI-ME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0