TAGGAD

alltså jag är störd! jag lyssnar på fransk partymusik och är skit-taggad! vill gå ut och festa järnet. eller åtminstone öla med mimmi och lyssna på skön musik och röka röka röka. fattar inte hur jag kan känna så, jag menar jag är svinförkyld osv. aja får väl dansa runt i mitt rum och kejeröka. fasen jag är inte bra på att vila upp mig när jag är sjuk.

åååååh paris snart! grabbarn jag reser med är otroligt lugna och snälla. jag är ju halvgalen och alldeles för intensiv. hoppas inte att de kommer störa sig på mig. vet ju att min bror inte gör det. ibland kanske. men den andra killen vi kommer bo hos... han är supersnäll och skulle aldrig uttrycka att jag är "too much". men han kanske stör sig på mig i hemlighet? jag hoppas att killarna vill flippa lite mer och att jag inte flippar för mkt. alltså förlåt om jag skriver massa svammel. tror det är lyrican.

19:31

en aning hypomanisk? jag har skrivit flera dikter ikväll. gjort matscheman. spelat tre stycken av bach på piano samt ett stycke från amèlie-filmen. visst är det härligt att vara kreativ, men det gränsar till ångest och jag känner mig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0