paris, je t'aime

Bonsoir,
Jag är i paris, et c’est magnifique. Vi har gått runt i 7:e arondissemanget, tagit en kir, handlat mat, baguette och pain du chocolat. V:s lägenhet är bohemisk och spartansk. Högsta våningen med utsikt över Eiffeltornet <3.

Nu tar vi ett glas rödvin och lyssnar på musik. Snart ska vi laga mat. Spagetti med tomatsås och brie. Sen gå och dricka någonting med hans vänner, sätta oss på hans tak med en flaska rosé och röka på.

allt är så fint och så JAG. och jag njuter, men JAG VILL OCKSÅ. jag vill också ha ett fantastiskt liv. ha ett stort socialt liv. bo i paris i en bohemisk lägenhet. och så vidare och så vidare.

men som min samtalskontakt på psyk nog skulle säga jag är för LABIL. tänk smått först. tänk stort sen.

aja. jag är iafl överlycklig av att få komma hit ngra dagar.

á bientôt!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad underbart, PARIS! <3



Hoppas du har en bra semester! :)

2010-08-28 @ 15:55:19
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0