omständigt och stressigt

gud jag blir galen! jag får ingenting gjort! nu har jag bytt kläder cirka fem gånger ser jag tjock ut i den här? är det här jag? nej, de byxorna får min rumpa att se enorm ut! nej gud, nu ser jag för "stureplan" ut! men det här ser får tråkigt ut! jag vill visa att jag är en konstnärlig människa men inte för pretto. herrejisses vad fet jag ser ut i den tröjan! osv osv. det är alltid så här! även om jag bara ska ta en kort fika med nån vän. liksom, vem bryr sig egentligen?! jag försöker inbilla mig själv att jag inte är ytlig. för när det gäller andra är jag faktiskt inte speciellt ytlig. jag älskar dom för att dom är just dom.

allt går sanslöst snabbt eller tar en oändlig tid. jag känner inte att jag hänger med i nåt. är alltid lite borta i skallen och ständigt stressad.

nu har jag tagit några djupa andetag. hällt upp ett glas rödvin. ska röka några cigg och sedan träffa ngra vänner på en krog för att prata om paris-resan. pengarna är totalt slut, men jag får låna av brorsan och nöja mig med ETT glas vitt.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0