mucho på G

bonsoir mes amies anonymes!

alltså lokaltrafik suger. tog typ en och en halv timme att komma hem. inställda tåg osv. whatever. jag har haft en trevlig kväll. promenerat och spelat kort med vännen. men det är lite jobbigt att vara så himla trevlig hela tiden (som jag alltid tvingar mig själv att vara) när man har är orolig och blodsockret är nere på NADA. har inte ens pengar till en öl. jag vill komma bort lite.

det är ovanligt mycket grejer som händer i dagarna. imorgon ska jag handla med pappi till kräftskiva som jag ska anordna för mor och bror som fyller år. sen grillpartaj på kvällen. på lördag är det förberedande för kräftis och sedan kräftis. undrar om mamma blir för full, undrar hur jag ska hantera maten (alkohol lär bli svaret), undrar hur mkt bråk det blir i helgen och så vidare. skitsamma, orkar inte ens bry mig.

men jag trivs ifs när jag har mkt på schemat. mindre tid för mig själv och mina tankar. kanske kan jag lyckas gå ner lite i vikt? orkar ändå inte äta så mycket när det är mycket på G.

mimmisen, kommer du komma till this town på söndag? kanske kan hänga lite innan jag åker till paris på onsdag?

00:45

kvällsvikt 57.0

det betyder att morgonvikten ligger på allt mellan 56 och 56.5. jag orkar inte!! kämpar och kämpar men förändringen kommer aldrig. eller jo, jag har gått ner i vikt de senaste månaderna. men inte tillräckligt snabbt. och det känns så långt kvar till nån vikt där jag kommer känna mig hyfsat smal. jag vet inte ens om siffrorna betyder något. om kampen betyder något. om livet betyder något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0