monstermamma

mamma stressar sönder mig med sitt jävla kontrollbehov! hon envisas med att ha mina nycklar i en speciell låda. hon bestämmer vilket leg jag ska använda (inte körkortet. det bör vara på en specell plats, ge mig det matilda! du kan tappa bort det!). hon bestämmer i vilka lådor jag ska ha vad. när jag ska komma hem. frågar ut mig om allt. ville att jag skulle byta telefon-låt eftersom den inte vara passande etc etc. och så fort man tror att jamen nu är det lugnt, då hör man Maaaaaaaaaaaaaatildaaaaaaa. och då är det nåt annat tramsigt hon ska bestämma eller skälla ut en för. och om man stretar emot kan ma räkna med dramatik på hög nivå.

vill flytta till lägenheten igen. hon stressar sönder mig! dessutom bråkar hon och pappa så jävla mycket. mamma är provocerande och tjatig mot honom. speciellt efter klockan 17 (det är hennes magiska gräns för när hon får börja dricka vin).

fdfhskfjsdöjfsldfkaäskdaäkdäaskäalsjfd IRRITERAD

11:58

by the way, jag skrev ju om att jag var ute i förrgår och inte kom ihåg exakt vad jag åt på Burger King. Jag beställde typ DET STÖRSTA NATTMEALET. what the fuck? och tydligen åt jag upp allt och gav inte ens över häften till bror som jag brukar. så trots att jag ätit minimalt för övrigt dessa dagar så är jag uppe i siffran som gud glömde; 56,5.

ja ja, ingen idé att gräva ner sig i sånt som har varit. måste helt enkelt kämpa hårdare i veckan. idag ska jag till min samtalskontakt på psyk och sedan träffa en liten vän jag inte träffat på lääääänge.

(fokusera nu Matilda och undvik matsituationer. du klarar det. du har inget val, du kmr aldrig orka leva med fettvalkar)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det blir ett bra samtal och fortsätt kämpa!

Styrkekramar till dig<3

2010-08-19 @ 12:28:27
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Åh, mammor alltså. Våra är verkligen för mycket, åt olika håll. =/



Hoppas samtalet med psyktanten gick bra och att mötet med vännen var trevligt!♥

2010-08-19 @ 21:08:07
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0