Mimmi & Mens (haha ursäkta kombon, gumman)


                   



Måndag och äntligen får jag in ngra hundralappar på kontot. Synd bara att pengarna nästan är slut när jag betalat skulden till min bror :S Det här med pengar är verkligen ett stort problem för mig i nuläget. Har inte rätt till några bidrag men varken pluggar eller studerar just nu.

Hade det så trevligt med mimmi igår! Vi snackade skit och viktigheter och blev lite småberusade. Rökte och lyssnade på musik. Hon tyckte att min lägenhet var jättemysig, och det är den verkligen. Den är inredd i mina favoritfärger och är fylld av konst från mina faroritkonstnärer samt lite tavlor mina släktingar har gjort. Finns många konstnärer på mammas sida. Begåvade inom musik är de alla också. Synd bara att det inte finns så många kvar på mammas sida. Neurotiska konstnärssjälar dör unga tyvärr.

Önskar att jag snart kan bo i min lägenhet igen. Men då får jag också sköta mig så att mina föräldrar kan lita på mig. I julas tog jag en stor överdos och dog (!!) och fick ligga i respirator i flera dygn. Usch, stackars pappa och bror som var och hälsade på mig på intensiven. Tur att mamma aldrig såg mig. Fan vad jag skäms.

Fick mens igår! skönt eftersom 1. jag är alltså inte gravid. fick ett återfall för ett tag sen då jag inte riktigt minns så mycket, men jag vet att jag var hemma hos en kille som egentligen ite är bra för mig och 2. mycket av min viktuppgång kanske är vätska pga mens.

Jag skriver mer sen, har för mycket ångest nu. Kanske borde ta min Lyrica.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Är du sjukskriven? Om du har varit sjuk i över ett år (tror jag det är) så kan du få aktivitetsersättning från Försäkringskassan.



Betalar dina föräldrar för din lägenhet nu?

2010-08-17 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0