lite för impulsiv

my GOD vilken deprimerande blogg, haha. det bara råkade bli så. je m'excuse. ska försöka skriva lite mer positivt idag tror jag.

igår var jag fett uttråkad och tvingade min bror att leka med mig. det blev en hel del öl och många otippade bekantskaper. jag frågade på pubben varför de slutat spela reggae. det var typ det ända som brukade spelas där. svaret blev att det blev - för mkt drogsnack och för stor drogkultur. kanske de har rätt, men jag tycker ända att det är en aning överdrivet. musiken har liksom bara sådär poff vänt från att spela bob marley till david guetta. haha. nu spelar de typ bara mainstreamhouse helt plötsligt :S (missförstå mig inte, kan gilla sådan musik också.)

vi avslutade kvällen på burger king. kommer inte ihåg vad eller hur mycket jag åt. vet att vi gick förbi seven eleven också där jag köpte chokladkakor åt mig och bror. nu måste jag skärpa mig. innan burger king hade jag knappt ätit nåt så det var väl därför jag blev så full. idag är det skärpning. runt 500 kcal tänkte jag.

14:13

kom precis ihåg att jag gick in i fjortisbrors sovrum när jag kom hem i natt och pratade om de existensiella frågorna samt vikten av att dricka mjölk. till slut sa han "JAG BRYR MIG INTE. GODNATT". haha.

15:18

det är svårt att skriva en positiv pepp-blogg när man utsätts för den här äckliga ångesten hela tiden. och jag vet! det finns så många bloggar som bara handlar om ångest ångest ÅÅÅÅNGEST. men det är faktiskt så att ångesten tar över det mesta. jag vill inte låta den göra det. men den påverkar mina val mer än jag vill inse. jag hatar att det är så. och jag försöker kämpa emot. men det är en ständig kamp och det gör en så in i norden trött.

de här ska vara de bästa åren i mitt liv. vad hände?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad hemskt att vården misslyckats så fruktansvärt! Det som hände dig borde inte vara möjligt i ett modernt välfärdsamhälle! :( Jag får ångest bara av att läsa om det, så jag vågar inte ens chansa hur du som gått igenom det mår...



2010-08-18 @ 18:16:24
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0