je viens d'une génèratione perdue...

Igår kväll åt vi middag i marains-kvarteren. falafel med sjuuuuuuuuuukt mkt hummus och ngn slags fetagegga. blev asmätt efter ngra falafels med gegga på. sen tog vi coktails på en bar och sedan öllekar på ån sjabbig ölbar. det var en grym kväll!

idag har vi haft en skön slappdag. vi köpte kaffe från starbucks och bullar från bageriet och satt och åt frukost i parken nedanför eiffeltornet. sedan satt vi flera timmar på ett kafé och läste hjalmar söderberg, hemming och nothomb. beställde vittvin coctails och expresso. tittade på folk och pratade om dem. mysigt med eftermiddagsolen i paris, ett kafé med utsikt över Invalides :).

to be honest, jag skriver inte tjusigt eftersom jag är SÅÅÅ STENAD. V:s vänner röker så mkt, vågar bara ta ngra bloss eftersom jag lätt blir skum av skiten. men tydligen blivit stenad trots min moderation..

VÄGER SÄKERT SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT MYCKET! DRINKAR BULLAR BRIE VI ALKOHOL OSV OSV!!!!!!!!!!!!!

nej skit i det nu för vi har beställt pizza och jag är hög och hungrig och ska TRYCKA i mig maten. nom nom nom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0