j'ai besoin de la france maintenant.

                  
                 
                  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
     

det var flera år sedan jag var i paris. jag är i frakrike minst två veckor om året, men Paris har jag bara besökt tre-fyra gånger. det ska bli roligt att inte göra de turistiga grejerna (Eiffeltornet, Le Louvre och så vidare). Allt det har jag redan gjort. Det har varit häftigt men jag tror att denna resa bjuder på häftigare upplevelser. V har bott där länge och har koll på de coola klubbarna, billiga och mysiga restauranger osv. Inte turista, utan leva som V gör i Paris. jag har tyvärr inte råd att shoppa kläder, men jag ska köpa flera franska pocketböcker och billiga mousserande viner. Jag köper alltid ett billigt mousserande vin för EN euro när jag är i frankrike. det är jävligt shysst. jag älskar frankrike (FÖRUTOM DE SLISKIGA KILLARNA, UÄÄ). ibland känner jag mig mer fransk än svensk.

Kommentarer
Postat av: Elsa

ååh! det där är min drömresa. ha det så roligt! (om det är nu du åker..?):P

2010-08-23 @ 22:37:36
URL: http://yourdownfall.blogg.se/
Postat av: isa

SVAR: vad gullig du är! hejja dig med, du är bra & ge aldrig upp! okej? :) kramar i massor

2010-08-24 @ 12:07:01
URL: http://isabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0