i'm not perfect

Hej alla eventuella och troligen oexisterande bloggläsare!

Egentligen är väl tanken att mest skriva för mig egen skull. Min mamma har letat upp min dagbok och läst i den, så jag vågar inte längre skriva för hand. Eftersom hon inte är en bloggmänniska känns det här säkrare. Men ni får hemskt gärna kommentera. Jag tror att det är många som upplevt och upplever ett helvete likt mitt.

Lite kort fakta om mig (inte allt för detaljrik då jag vill vara anonym):
Namn: ni kan kalla mig Matilda
Ålder: ngnstans mellan 21-26 är allt jag vill avslöja
Gör: Eftersom så mkt har hänt det senaste året gör jag ingenting. Men ska förhoppningsvis jobba till hösten. Innan dess har jag studerat flera kurser på högskola samt rest lite.
Intressen: piano,musik,litteratur. sen de mindre smickrande, och mer förekommande intressena: supa,hetsäta,svälta,kedjeröka,ligga apatisk i min säng och läsa destruktiva bloggar.

Min blogg kommer antagligen handla om min kamp mot bulimin (eller vet inte om det är UNS), hur jag försöker hitta tillbaks till livet efter tablettmissbruk och våldtäkter. Kommer antagligen skriva en del om vikt och kalorier. Så om ni känner att sånt triggar er; läs inte min blogg. Jag är varken pro ana eller pro bulimi, men jag vet hur hemskt triggande det kan vara att läsa om sånt här. och jag är långt ifrån frisk och just nu vet jag inte hur jag ska hitta motivationen till tillfrisknande heller.

Vill rekomendera söta mimmis blogg: www.ljusochsilver.blogg.se En hemskt söt och fin tjej som jag fått äran att möta ngra gånger :)

Skriver mer senare! Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0